undermynakedskin

Då va dom här...

Publicerad 2015-09-15 23:39:02 i Allmänt,

Dagen började med att jag lämnade Hugo på dagis, idag vart han inte så ledsen när jag lämnade honom, de är olika det där dag från dag. Ibland blir han jätte ledsen och ibland bryr han sig inte när man går. 

Sen drog vi och tränade lite, skönt att få svettas en del, då känns de som att de tar :) 



Efter det så åkte jag till Sveas och beställde tårtor till på lördag då det blir kalas :) 

Sen hämtade jag fiskarna och tillbehören hos Carro :) 
Hem med allt och fixade iordning & så blev de ju såklart som jag trodde, va ju tvungen att åka in till arken zoo och köpa lite mer fiskar. 
Har suttit och tittat på akvariumet massor ikväll, de är rena terapin att sitta och kolla på dom små liven som simmar runt.


Nu är det kväller & jag ska sova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela