undermynakedskin

Naturgodis

Publicerad 2015-09-12 22:04:06 i Allmänt,

Sitter i skrivande stund & mumsar på en hel del nötter, va & köpte på maxi förut, naturgodis är då inte billigt. 
Rena rama rånet! 




Ska snart ta min minsta kille & krypa till sängs, först vill jag bara få ur mig min frustration, man kan då bli galen ibland, varför behandlas vissa annorlunda? 
Vissa får visst mer än vissa andra, som alla vet så kan de stickas i ögonen på folk & ja, de sticker i mina ögon speciellt när de handlar om något jag håller väldigt kärt! 
Tycker man ska behandla alla lika, men verkar tydligen vara svårt för vissa. 

Allt byggs bara på, läggs i en hög & snart kommer det explodera, tyvärr! 

/ M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela